Wednesday, September 09, 2009

Fantasy Untuk Cerita KITA

eloww...
great day today 9th september 2009 (09/09/09) wahh...best nombor ni..ade ong orang cine kate lah..orang india n melayu aku xtau plak..hahaha..arini gak yang aku tau ari radio sedunia n kat malaysia ni ade kempen panduan berhemah xsilap aku lah..ala yang artis2 pon join tu..kalau aku silap aku mintak maap lah..hahaahaa..aku cume dengar2 je..
aku harap2 sume kawan2 aku pon menjalani hari ni ngan lebih baik..kire yang baik2 je lah arini..sebab bukan senang nak dapat jumpe tarikh best mcm arini..sekali seumur idup..n aku harap2 sume pon buat bende2 yang boleh mendatangkan kegembiraan lah kan today..huhuhhuhuu..boleh kite same2 ingat hari ni dlm sejarah..hehehee..
aku rase today is better then yesterday..aku pon rase mcm happy je satu arini..emm..so aku pon updated lah blog..kire nak uat kenang kenangan lah sempena date yang menarik ni..hehehe..(xmo tertinggal gakk..huahuahua...)
sebenarnye today aku rase mcm down sikit belah malam ni lah..sbbnya aku rase mcm tertipu ngan seseorang tu..tapi xperlah..die ade sbb nak buat mcm tu kot..mungkin die buat mcm tu sbb nak buat kan ati die happy sempena date yg menarik ni..walaupon terkene kat aku..tapi xperlah..sekurang2 nye aku termasuk dalam situasi yang membuatkan die happy kan..so dengan tak sengaje nye..aku membuat kan org tu happy..walaupon aku kene tipu..
memang aku pantang sikit kalau orang tipu aku ni..tapi sebab kan arini lah..hari yang bersejarah ni..aku maaf kan lah die dengan sepenuh hati n no heart feelin lah bak kate omputih..sbb aku malas nak amik tau lagi..lagipon aku membuat die happy gak today..so aku pon maafkan die itu pon kalau die rase die bersalah ngan aku lah..kalau die xrase bersalah..aku pon xleh nak uat ape..
oklah sampai sini je lah..hope u all enjoy the moment k..
assalamualaikum..

astalavista...

5 comments:

  1. owh parah u ni...i rase mustahil seumur idup u slama 26thn mustahil u x pnh tpu org..ia sgt2 mustahil..i yakin u jgn pernah tpu org..coz berbalik pada topik manusia x kn perfect...so kat sini u x blh la nk ckp u paling benci ble org menipu...walhal u jgk pnh menipu...emmm x baik kalo kt nk kn seseorg tu terlampau perfect k myb org yg menipu u 2 ada alasan die yg tersendri knp die minipu u myb utk u jgk mungkin? spe tau.mustahil die saje2 nk tpu u utk bg u sakit ati plk kn..mesti ada sbb tersendri knp die berbuat bgitu myb TERPAKSA ke kn huuh oppss i mcm backup kwn u plak hehe sory k i just bg pandangan sory klo u rase i menyebelahinye...so i hope u renung2 kn lah dlm dunia mana ada org yg x pnh menipu...hehehe bubbye :)

    wink wink (^,^)

    ReplyDelete
  2. thanks..pade yang comment..
    mmg lah i pernah menipu..
    tapi xpernah plak i menipu org yang i percaye n orang yang i hargai..terutamanya org yang i mention dlm cite ni..sikit pon i xpernah tipu die..so kenape die plak bleh tipu i?huhhhh...

    kadang2 ramai yang tau bace..tapi xtau menilai..kadang2 ade yang tau menilai tapi xtau merasai...n yang paling sedih...ade yang tau bace, tau menilai, tau merasai...TAPI xtau MENGHARGAI....

    ReplyDelete
  3. yer btol ler 2..mmg btol pe yg u ckp i pon x tau la plk klo u x pnh tpu die ke pe sbb i pon x mengenalinye..mcm i ckp tadi myb die ada alasannye tersendri knp die tpu u..hnya die yg tau...myb sbb klo die jujur u x blh nk trime ape yg die buat..n sbb 2 die tpaksa tpu u..so dlm soal mcm ni u x blh la nk slh kn die coz klo die jujur myb u x blh trime then ble die da tpu ni yg terjadi huhh sory i just mengagak je sbb kekadang ada alasn yg tersendri hanya tuan empunya badan yg tau...

    sory klo i x pandai nk menilai myb sbb i x der dlm situasi 2...kekadang org menghargai tpi ble org yg membace ati tgh panas so die myb x perasan yg die juga dihargai :)

    ReplyDelete
  4. aduh pe nie...
    nilai dgn hargai...
    semua tu xde harga la...bile panas mane de hargai tp dahaga ade la..waakkakakaka...
    nk nilai2 org g dduk NILAI la...

    pada dua2 belah pihak masing2 nilai la keslhhn sendiri dgn hargai la baikny org tu.. aku xnilai mane2 pihak sebab aku xdduk nilai... hargai plak xdpt nk ditentukn sebab tiada harga bg hargai...

    (aku thu aku BAGUS.. (sebab xde harga utk keBAGUSsan aku nie..)

    piz for both of u n belah2 mane2 tu..
    earth ni dh tua.. dh wat earth hour sebab nk kurangkn panas ni tmbhkn panas belah2 mane2 tu.. udah2 lerrr..

    maap-maappan sesama kite.. ~ adios!

    ReplyDelete

shootout