Sunday, September 06, 2009

yey yey....bestnyer...SHOOPING!!

actually aku nak kongsi cite best arini....best giler lah..bak kate orang..kalau dah giler mmg best lah...ape nak buat..buat je..hahahaha..arini aku abis kan duit aku..hahaha..shoppin sane sini..wakakakaka..abis siot duit aku..sehari je aku bleh abis 5rat...nak mati aku kalau tiap2 minggu mcm ni..haahahaa...gaji dah lah blom masuk..tapi kalau dah mood nak shoopin..belasah je..nak2 aku kuar plak ngan sepupu aku yang memang kaki shoppin..perghh...sume aku nak beli..ade je tempat menarik yang die bawak..sume murah2 je lah..tu yang aku pon terSHOPPING same2..hahahaha..
realese tensen wooo kalau gi shoppin ni..nak2 dapat plak barang yang mmg korang nak beli..pergghh...lega gile rase nye..kui3...
3 barang aku beli tadi..1st aku beli phone..sbb phone aku mmg dah hang @ rosak...(huk3...) nasib baik phone yang aku beli ni mmg aku minat..dapat plak best price..aku beli kat OU new Wing..mmg ade offer up to 70% tu discount..sape yang xpegi sane..mmg rugi..phone murah2 giler...kalau aku banyak duit..aku dah lame beli phone yang mahal lagi tu..huahuahua..pastu aku beli baju..cun2..buat aku berminat nak beli..sebenarnye aku xbajet nak beli baju ni..tetibe baju tu memikat kalbu plakk...tu yang xsanggup aku tahan...aku beli 3helai terus..wakakakaa...then last skali aku beli sandle..kire ni aku nak uat selipar raye lah..cun gakk..(padahal last week baru aku beli sandle gak..hahahaha...)
wahh...puas betul ati aku arini..setiap minggu shoppin...huhuhhhuuu..tapi betul lah orang pompuan kate..shoppin ni satu terapi yang bagus..hahahahaha...sometimes lah..xleh hari2 tau..kalau hari2 dah jadi shopahollic...hahahahaa..bahaya woo...hanguss wallet...kui3...
oklah tu je aku nak kongsi today..arap2 next week gaji aku masuk..kalau xmasuk..abis lah aku..xde baju raye lah aku nampak nye...waaaaaaa~.......aku sudahi ngan wabeli belahi barang2 raye ih..korang plak dah beli belahi ke??wakakakaaa......oklah ASTALAVISTA

6 comments:

  1. oit!! pegawai ko dh kaya ko lupe member ek...
    asmigos mu...
    (dpt wet R_SU_H lebih la tu shopping kaw2 sblom dpt gaji... polikritik!!!)

    ReplyDelete
  2. what rasuah???
    huhuhu 4 hilmi i
    no cmmt hhaha :P

    ReplyDelete
  3. hoiiiii....makan bleh sebarang makan...(kecuali waktu siang bulan pose...) ckp xboleh sebarang ckap...salah cakap..kene tangkap..masuk lokap..hahahahahaa (chaiiittt...kasi pecah lobang....ISTANA HOTEL amacam??jadi x?)

    ReplyDelete
  4. aik ade on behalf plak no commet..so sweet..touching my heart..

    aik?
    (nk ttup lubang kasi huluq la...) ko dpt diskaun boleh la.. i follow u...

    ReplyDelete
  5. alamak sweet ker heheh :P perli keras 2 lalalal :p

    i nk folow gak bley? hahah
    lalalal buweeek :p

    wink wink (^,^)

    ReplyDelete
  6. Hantarkan Kad Ucapan anda..

    www.fiq-life.blogspot.com

    ReplyDelete

shootout